Be Smart Мода - Цена - Besmart.bg
Меню
Количка

Be Smart Мода

Производител: Daniel Klein Код на продукта: 4098
С 18-годишен произход Daniel Klein среща потребители в 52 различни страни,  с мотото „Мода за всеки“.  Daniel Klein привлича вниманието на всички със своя специален дизайн и неограничени цветови възможности. Запазвайки поразителния свят на цветовете в своите модели, Daniel Klein се харесва на всички..
7.20 лв 6.55 лв без ДДС:5.45 лв
Производител: Lee Cooper Код на продукта: 4116
Директно от улиците на East London, LEE COOPER достига до всяка точка на света с супер удобен и всекидневен деним. През 2008 компанията започва да прави слънчеви очила, които поставят рекорд по продажбите вече 11 години. С удоволствие Ви представяме модели от колекция лято – есен. UV защита, удобен ..
106.80 лв 89.00 лв без ДДС:74.17 лв
Показва 1 до 6 от 6 (1 страници)

Богат Избор от висококачествени плажни кърпи, слънчеви очила и аксесоари. Предлагаме най-доброто обслужване и най-ниски цени на топ марките – Daniel Klein, Lee Cooper, Santa Barbara & Polo Club, Ted Baker.

Модата е форма на себеизразяване и автономия в определен период и място и в специфичен контекст, на облекло, обувки, начин на живот, аксесоари, грим, прическа и стойка на тялото. Терминът предполага външен вид, определен от модната индустрия като този, който е в тенденция. Всичко, което се счита за мода, е достъпно и популяризирано от модната система (индустрия и медии). Поради увеличеното масово производство на стоки и дрехи на по-ниски цени и глобален обхват, устойчивостта се превърна в спешен въпрос сред политиците, марките и потребителите. Медиите играят значителна роля, когато става въпрос за мода. Например, важна част от модата е модната журналистика. Редакционна критика, насоки и коментари могат да бъдат намерени по телевизията и в списания, вестници, модни уебсайтове, социални мрежи и модни блогове. През последните години модните блогове и видеоклиповете в YouTube се превърнаха в основен изход за разпространение на тенденции и модни съвети, създавайки онлайн култура за споделяне на стил в уебсайт или акаунти в социалните медии (като instagram, tiktok или twitter). Чрез тези медии читателите и зрителите по целия свят могат да научат за модата, което я прави много достъпна. Освен модната журналистика, друга медийна платформа, която е важна в модната индустрия, е рекламата. Рекламите предоставят информация на аудиторията и насърчават продажбите на продукти и услуги. Модната индустрия използва реклами, за да привлече потребители и да популяризира своите продукти, за да генерира продажби. Преди няколко десетилетия, когато технологиите все още бяха недостатъчно развити, рекламите разчитаха до голяма степен на радио, списания, билбордове и вестници. В наши дни има повече различни начини за реклами като телевизионни реклами, онлайн базирани реклами, използващи интернет уебсайтове, и публикации, видеоклипове и стрийминг на живо в платформи за социални медии. Модните връзки с обществеността включват контакт с аудиторията на компанията и създаване на силни взаимоотношения с тях, достигане до медиите и иницииране на съобщения, които проектират положителни образи на компанията. Социалните медии играят важна роля в съвременните модни връзки с обществеността; позволява на практикуващите да достигнат до широк кръг от потребители чрез различни платформи.



 

За да улесни Вашето търсене, този сайт използва бисквитки.